Tutt - grisen

Igår hade jag världens snällaste bäbis här hemma, han sov och sov, började nästan tro att nåt va fel först.Men han var väl antagligen bara trött :)
När Mandas kom hem från jobbet så åkte vi och storhandlade för första gången med Leo, gick jätte bra även fast han gnällde till då och då och sen åkte jag och köpte blommkorgar som hänger fint vid vår ingång nu. Ser lite hemtrevligare ut.
Idag har jag istället en gnällig och skrikig bäbis hemma, han vill bli ammad hela tiden och när han väl somnar och jag lyfter bort honom så slår han upp sina stora rådjursögon och lägger av med ett gallskrik och då är de bara att lägga tillbaka honom och ge han ännu mer mat. Sådär har vi hållt på sen typ 7 imorse, GÄSP!!!
Men samtidigt är de ju bara för mysigt när han ligger där och goa. Hade tänkt åka över till Roy och Becka senare men med detta matvrak som vägra släppa tutten så blir de nog en hemmadag igen. Vi få se vad lillen ha för plan för dagen!
                                                     
                                             Min fina skrutt för typ 2 veckor sen...
 
                                               och min fina skrutt i förrgår, jäklar vad han växer =)
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Oj vad han växer den lille skrutten! Hihi så mysigt med morsdag. ;)
Har just uppdaterat min blog. På engelska. Snabbare för min trögtänkta hjärna. Du kan säkert använda google translate eller liknande, bara det att du får kopiera en liten text i taget tror jag. Hur som helst det är tusentals bilder, och då är det bara hälften som jag har valt ut till bloggen! Hade över 200 bilder en dag.
ta hand om er och lille Leo, vi hörs snart igen.

2013-05-30 @ 09:17:02
Postat av: Ida mamma till Collin

Åh man är både snäll och söt! Underbar kombo :)

Sv: balen är idag! Ja vet inte när de börjar men mina systrar ska gå halv fyra och fyra
Ja visst är den söt! Super fin!

2013-05-30 @ 13:08:02
URL: http://idasmirakel.vimedbarn.se
Postat av: Eva Gunnarsson

Gammel mormors hjärtegull, puss i nacken o under fossingarna.
Andra bilden liknar Vilhelm som liten skrutt.
Hur mycket väger han nu ?
Puss kram vi hörs/ Eva

2013-05-30 @ 23:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0