Hurt jennie

Vet inte vad som flög i mig här om dagen. Men jag fick ett litet ryck på att börja träna. Har ALDRIG tränat i hela mitt liv mer än när jag gick på dans + typ gymnastiken i skolan. Men whatever.. drog ialf och köpte mig träningskläder.
Har använt dom 1 gång när jag va ute och gick, haha. Men man måste ju börja någonstans.. när jag väl fått upp kondisen lite så får jag väl ta och lära mig springa igen. Man får ialf mer motivation när man ha träningskläder på sig. Hoppas bara inte kläderna kommer ligga och rutta i garderoben. Finns ju en ganska stor risk för de.

Nädå, så fort de blir lite finare väder ska jag ut och bli hurtig.
Kolla noga nu för de lär vara första och sista gången ni ser mig i träningskläder :)

Midsommarafton

Godmorgon!
Haft en bra midsommar?
Min midsommar va jätte bra. Vi var ute stenkvill vid Affes stuga. Jätte mysigt
Vi åt god mat, spelade kubb, sen va killarna ute och fiskade och då passade vi på att klä midsommarstången, sen blev de grillning och efter de shake och headbang inne i stugan =) och nu har jag typ 1050003336 mygg och knottbett.

Idag blir en tråkig dag. De är söndag och de innebär städ och tvättdag. BLÖ!

Här kommer ialf lite midsommar bilder :)

Fler skor till hyllan

Har spanat inne dessa skor ett litet tag. Men kunde inte hålla mig mer nu, så idag köpte jag mina andra platåälsklingar!

Sa innan att jag aldrig skulle börja använda platå skor igen. Men de ha visst ändrat sig, nu vill jag typ ha alla. Får inte nog utav dom. Så sjukt snygga är dom!

16 Juni

Hade ingenting planerat i helgen men endå har vi haft fullt upp.
Igår strosade vi runt på stan/A6 och shoppade. Hittade faktiskt endel fint på rean =) sånt gillas!
Idag har mamma varit på besök så då blev de fika inne i stan sen kom även mormor och morfar och hälsade på. Drog en sväng till Ikea (hittade en jätte fin badrumshylla som vi köpte + massa fina små grejjer till hyllan. Kommer hem och så får inte hyllan plats... ARG! sjukt irriterande) sen åkte vi hem alla till oss och käkade god mat =)
Imorgon åker vi till Eksjö och hälsar på Mandas familj.

Jag vet, mina blogginlägg suger nuförtiden.. men de blir så ibland, ska försöka bättra mig =)

En bild från LA, suuuukt va jag vill tillbaka

Danskens 25 års fest

Så va denna helgen slut. Helt stört att helgerna alltid bara flyger iväg. Men snart är de juli och då tar jag fyra veckors semester. Kommer bli så jäkla gött, inget planerat dirket denna sommaren, så skönt! Hoppas ialf jag kan åka upp några dagar till smögen och hänga med smögengänget =)

well, Helgen har annars vatt kul. Träffade kära Annöö i fredags och catchade upp lite, alltid lika trevligt. Sen igår for vi till skärvhult till cooks catering, växhus ( mamma du hade älskat de!). Dansken firade sin 25 års fest där. Bjöds på jätte god grillad mat, och världens godaste efterätt med hemmagjord vaniljglass + maräng, MUMS!
Kvällen va hur trevlig som helst, kul att få träffa alla igen =) sov över i deras jätte mysiga gäststuga också. Sen idag när vi kom hem ha vi bara legat och gottat oss i sängen med donken, snacks, pizza och nu snacks igen. Vi är så nyttiga. Men ibland få man faktiskt ha fetto dagar =)

bilder från igår!
 Ser ut som en ful knubbig gris på denna bild, men bjussar på den endå.

Platåskor

Måste bara visa mina nya skor jag köpte i New york. Jag älskar dom!
Ångra lite att jag intem köpte dom i vitt också och andra roliga färger. Men men, svart går ju alltid hem ;)

Lite kär är jag allt!

Bilder från New york

Strosade runt i centralpark, en annan dag när de va lite soligare hade vi picknik där, mys!

En dag besökte vi de två tornen, alltså gamla world trade center. Tog ett tag innan man fick komma in till minnesplatsen. Va sån jäkla säkerthet för att komma in där. Men de va värt de, jätte fint där inne men kommer bli ännu finare när de är klart!

Besökte världens roligaste leksaksaffär! Dom hade verkligen ALLT där inne. Man blev typ barn på nytt. Ville fan köpa allt, haha. Sån mysig affär. Vi gick nog där inne över 1 timme =)

Häng vid hotellet =)

så de va typ alla bilder från new york. Fanns inte överdrivet mkt kul att ta kort på eftersom de mest blev shopping =) men lite fick ni ju se!

En riktig bildbomb från LA

Här kommer lite LA bilder! eller lite och lite.. kommer en jävla drös med bilder. Jag kör New York en annan dag, blir för många annars :)

Besökte den berömda hollywood skylten =)

Vårt hotellt låg på den berömda gatan walk of fame

Besökte denna fina plats med massa shoppingcenter runt om

Här kommer massa bilder från Universal studios, roligaste på hela resan!

En dag besökte vi Runyon canyon. Tog piss långt tid att gå upp och var hur jobbigt som helst. Mandas fick fan gå bakom mig och typ putta upp mig, haha. Fatta inte hur folk orka träna där. Men fin utsikt ialf, man såg ut över hela LA typ.

Häng vid poolen. Dagen då helvetet med alla mina brännblåsor kom.