Mys fredag

igår hängde vi ute i de fina vädret hela dagen! Klippte vår gräsmatta för första gången, jisses så jobbigt de va med min sämsta kondition! 
På kvällen kom Josef och Pillan över och grillade . Blev inte någon lyckad grillning då köttet av någon konstig anledning va rött hur mkt vi än grillade de + att i en av mina köttbitar kom de något äckligt slemm, typ som snor. Fyfan man tappade matlusten direkt!!!
 
snart blir de att gå ut i solen igen och i eftermiddag ska vi till Roy och Becka och kolla in deras nya lägenhet :)
Trevlig fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack for kommentar pa min blogg! Ja, jag tycker ocksa att jag ser lite annorlunda ut med min nya frilla. Men den vaxer redan snabbt!
Hehe, flinar lite at din stackars grillbit. Eller ska jag saga, snorbit?
Lille Leo ser lika sot ut som vanligt. Om inte sotare! Paul har gett mig ett ultimatum. Om jag slutar prata med 'kattrost' at allt sott jag ser (lammungar, katter, koalor osv..) sa kommer han raka av sej skagget. Det ar valdigt svart ska du veta! Man kan liksom inte bara aka forbi nagra sota lamm utan att kommentera med bebisrost hur sota de ar. Jag gissar, till min forfaran, att han kommer ha ett valdigt langt skagg nar resan ar over... Haha.
Vi planerar infor var outback resa nu har i Clare Valley dar vi ar just nu. Mycket att tanka pa om man vill vara forberedd dar ute langt, langt, langt bort ifran allting.
Jag hor av mej nar jag har internet nasta gang. Nu anvader jag internet pa bibblan i Clare.
Ta hand om er. Puss o Kram!

2013-05-18 @ 03:55:19
Postat av: eva gunarsson

Puss i Pingst till er från oss
Mormor o Morfar

2013-05-19 @ 01:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0