Bara jag som är rädd för rulltrappor?

Idag tog jag mig i kragen och åkte och shoppade med lilleman.
Hade velat gå på stan idag men hade värsta i-lands problemet och de är att de nästan är rulltrappor i varje butik inne i stan. Barnavdelningen på h&m, kappahl, lindex och åhlens ligger på övervåningen och man måste ju då åka rulltrappa och jag är livrädd för att åka rulltrappa med barnvagn, så klantig som jag är skulle jag säkert tappa barnvagnen. största rädslan!!!
Tycker de är ganska dåligt att alla barnavdelningar ligger på övervåning. Finns ju hiss i vissa butiker men de är jag också rädd för att åka. Mamma sa att hon skulle övningsköra med mig i rulltrappor med barnvagnen ;) haha. I vilketfall så skippade jag då stan pga det och gick uppe på A6 istället, där finns de inga rulltrappor ( Gud jag låter ju typ knäpp nu). Men blev endel shopping till Leo, han behövde lite sommar kläder. Jag roffade bara åt mig 2 linnen och 2 amnings Bhar. Annars hittade jag ingenting. Jag vill ju ha ett par snygga shorts!!! Men hittade inga Och när jag väl hittade ett par så fanns de inte i min storlek, mina gravid - lår vill inte ge med sig. Saknar mina gamla ben!! 
Lillen och jag mötte även upp pappa Mandas och käkade lite :) han va så snäll hela tiden under våran 4 timmars shopping, sov typ hela tiden! :) 
nu sitter vi ute och göttar oss i solen!!
 
så fin han kommer blir i sommar med sina nya kläder!
 
Detta ( tråkiga)till mig fick jag med hem...sen köpte jag även två nya t-shirtar till mandas! :)

Kommentarer
Postat av: mor

Jag kommer nog i nästa vecka så vi kan övningsköra=)))

2013-05-23 @ 20:13:36
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Nathalie - mamma till Charlie

Nej herregud, rulltrappor tycker jag också är skitläskigt. Skulle aldrig våga själv :P

2013-05-25 @ 23:36:51
URL: http://lyckobabyn.vimedbarn.se/
Postat av: Malin- Collins mamma

Jag hoppas också att det blir bättre snart! Men somsagt, jag är glad att han ändå går att trösta tillslut. Tycket så synd om bebisar som är otröstliga, som bara skriker och skriker! :(

Fina saker du har shoppat! Vart bor du? Jag måste också åka i rulltrappor varje dag. Herregu, det är lite läskigt men man vänjer sig. Oftast finns det hiss som alternativ :) Men då får man stå i pisslukt! :D haha

Svar: ja de är ju bra de :D
Jag bor i Jönköping, eller en liten bit utanför :)
Ja dessa rulltrappor alltså, men man lär sig väl med tiden. Förr eller senare måste man ju åka ;)
Jenniethefrog

2013-05-27 @ 09:16:32
URL: http://malinsu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0