v.10 - v.34

Satt och tittade igenom bilder på min mage sen jag blev gravid. Så kul att se hur magen bara växer..
 
alltså helt seriöst, haha. Här är jag nog i v.10 och jag kommer ihåg hur jag sa till mandas " shit, nu syns de ju as väl, ta kort nu på magen"... nu i efterhand undrar jag va jag menade med de.. ! Tänk att jag va gravid där och endå smal, känns som de va åratalsen jag va så smal :)
V.10
 
v.14
 
V.17
 
v.20
 
v.22
 
v.26
 
 
v.28
 
v.31
 
v.32
 
och  idag i v.34+2 ser magen ut såhär! Den ser betydligt mindre ut på vissa bilder och vissa tycker min mage är liten men herregud, jag känner mig så tjock som man bara kan bli. Har inte lika mkt ont i ryggen som jag hade tidgare utan nu har jag fått svårt att andas istället, skit jobbigt är de, så ungen ja den växer på där inne :) Men nu är de inte länge kvar :)

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Åh, fina fina magen ♡ Den har verkligen växt :)

2013-03-12 @ 14:55:55
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Mamma

Du är så vacker. /Mor

2013-03-12 @ 15:16:12
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Emmy

Så fin <3

2013-03-12 @ 15:22:19
URL: http://emmyinsf.wordpress.com
Postat av: Tina

Herre Gud! Det ser ut som magen kan poppa om man sätter något på den. Jisses va magen har förändrats, det är nästan svårt att fatta. Å det är så nära nu! Jag kollar min mobil varje morgon och kväll (och hoppas jag har täckning) om det skulle vara ett sms att ungen redan är ute. Det är ju inte många veckor kvar nu så man tänker hela tiden på dig. 'Tänk om Pelle åkt in alla redan.. och jag är här så långt bort uppe på nåt jäkla berg och vet ingenting förrän jag kommer ned.'
Vad skönt att solen och våren verkar vara på väg! Götta sej i solen. Bamse kramar från Tina, och Paul!

2013-03-12 @ 23:34:59
Postat av: Elin N, barndomsvän

Åhh vilka härliga bilder, vad mycket magen har växt det sista. Jätte fin är du Jennie! :)

2013-03-13 @ 12:03:10
Postat av: eva gunarsson

Jennie är mormors hjärtegull, med en mage rund och
jätte fin.
Kramizzzzzzzzzzzzz

2013-03-13 @ 19:28:59
Postat av: jennie

tacktack så mycket allihopa :)

2013-03-14 @ 09:58:11
Postat av: Malin - I väntan på Collin i magen

Så himla värdefullt att ta bilder :D Det är då man verkligen fattar hur stor magen blir ;)

2013-03-18 @ 09:41:21
URL: http://malinsu.blogg.se
Postat av: Jennifer

Gud vilken rund och fin mage du har! Jag fotade magen direkt efter att jag plussat och tyckte att visst kan man se att jag är gravid? haha icke!

2013-03-19 @ 17:36:51
URL: http://jennifercecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0