Glad Påsk

Har ni haft en bra påsk?
Vi är nyss hemkommna från Eksjö där vi varit och ätit påskmat med Mandas familj, gottis.
Annars har faktiskt påsken vatt väldigt lugn. I fredags letade vi påskägg här hemma och på kvällen hade vi grillpremiär här, käkade gott och hade film-mys. Igår va vi ute och kollade in lite bilar, är ju elmia nu. Letade efter streetrace, men hittade ingenstans där de höll hus. Sen va Roy och Beckis över en liten stund här  :)
 
I helgen har jag äntligen känt av lite värkar dessutom. Inget som håller i sig dock. Men jag har haft riktiga mens-smärtor ibland. Men de försvinner efter typ bara några minuter, nu känns de dock inte lika jobbigt att känna mens smärtor när man vet att de leder till något bra :) för att vara exakt så är de 21 dagar kvar till Bf, börjar närma sig med stormsteg nu.Har knappt hunnit reagera på att Mars månad varit här så snabbt som de har gått. Så antar att April månad kommer gå slött nu bara för de ;)
 
Ikväll ska vi över till Roy och Becka och spela bingolotto och spela buzz!! Hoppas på någon miljon eller så :)
Lite påskbilder från helgen!
Hehe, mina bäbisar  ska ju också få påskägg :)
 
Fick största godisägget av Mandas, va jag inte tjock innan så är jag de nu ;)
 
Grill-mys!
 
Godis magen...
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mensvärkar?? Jo, men det lär bli lite mer än så fast det förstår du nog.
Härligt med grill. Imorron ska vi nog ta en utflykt till Isaberg med picknik. Kanske grilla!! /Mor

2013-03-31 @ 19:27:34
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunarsson

Akta Leonardo Di Mandas tänder, godis är förädiskt för bebisar, *fniss*
Även för gravida kan det börja spöka för tänderna.

Rolf gissade rätt på direkten när jag bara visade din "mage bild". Den är Jennies sa han hi hi så stor
Min lilla Jennies söta mage säger "mojmoj"

Som du ser är vi hemma igen och haft det "hur gott som helst". Vi känner oss utvilade o pigga, för att nu vara "så gammla" som vi är känner vi oss bara som
arton (attan)oxå, men ser ut som sjutton,(fy 17)
Vi har sett så sjuka unga o gamla men ändå glada att
få leva, "tacksamma att de är som de är" då blir man oxå glad för deras skull, och mera tacksam o nöjd. Det finns så mkt konstigt i världen.
Vi blir snart världens lyckligaste "gammlingar".


Puss kram vi hörs, Eva

2013-04-01 @ 12:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0