28/3

Fy va gött med sol hela veckan, man blir helt sprattig i kroppen och vill bara att sommaren ska komma nu med en gång =)  Ute på vår altan blir de över 20c när solen steker på, hur gött?
Har verkligen saknat solen, jag dör om de kommer snö igen!
 
Igår ialf åkte jag och Metthe och hälsade på Angelika och hennes 1 månaderns lilla söta bäbis, Chloe :) Jisses sikken liten tös, herregud jag vet inte vad jag tänkt med men att dom är så små hade jag nästan glömt, haha.
Kan inte förstå att vi om några veckor har en sån liten knodd hemma hos oss. Kan ju säga att de blev mycket bäbis snack, fanns ju en hel del att prata om =)
Längtar tills sommaren när alla ha sina knoddar och vi kan ha barnvagnsrace, så mysigt :)
 
Nä, nu väntar solen på mig =) senikväll ska jag färga håret rött... igen. Hoppas på att fägen vill stanna kvar i håret denna gången. Förra gången försvann all den röda färgen efter 1 tvätt.. .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0