Trött bäbis

Jäklar vad lilleman har sovit inatt. Har läst diverse olika bloggar där många skrivit att deras små spädisar sovit 7 eller 8 timmar i sträck och jag har väntat och väntat på att  detta ska hända oss, och ja, äntligen händer de oss! inatt sov han 8 timmar i sträck !!!!!! Han vaknade upp halv 7 ( jag vaknade vid 5 och låg och vred och vände mig och väntade på att han skulle vakna) fick mat och somnade sedan om direkt och sov 5 timmar till. Glad mamma. Skulle vara så skönt om detta hållet i sig men de tvivlar jag dock på. Men hoppas kan man ju :)
 
well, idag är vädret bajs och jag känner mig ännu en gång som en pensionär, vaknade upp med världens ryggont och de strålar ut i benen. Tryckt i mig lite alvedon och få hoppas de släpper. 
Har ingenaning om vad vi ska hitta på idag kanske blir en vända till A6 och kika lite, eller så blir de en mys dag hemma med min bäääääbis :)
 
Blir mkt bäbis snack här på bloggen och kan tänka mig att ni som inte ha barn tycket att de är skit trist att läsa om tex hur länge Leo sovit och annat bäbisprat osv.. 
Men en blogg är ju lite som en dagbok och när  man blivit mamma och man spendera hela sina dagar med lillen så är de svårt att inte skriva om honom. Sen är de kul för mig att gå tillbaka och läsa :) så that's it.
 
hej hej och godmorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Malin- Collins mamma

Men för en mamma som mig är det väldigt intressant ;) Jag väntar också på det långa sovmaratonet! Här har det inte hänt och som det känns nu så känns det som att det aldrig kommer att hända ;) Haha!

Svar: rätt vad de är så händer det, förr eller senare kommer sovmaratonet ;)
Jenniethefrog

2013-06-14 @ 07:54:26
URL: http://malinsu.blogg.se
Postat av: Eva Gunnarsson

På bilden liknar du Maria.
Du får skriva hur mkt du vill om bebis-prat,
det är även intressant för mig.
Vaddå 'kände dig som en pensionär' hur vet du hur de
känner?!!! Om du ligger för länge då får man ont i ryggen såklart, strålar det ner i benet kan det vara
ichjas nerven som ligger i kläm.(Stavfel)
Jag har alltid gjort en liten morgon-gympa-rörelse
varje dag sen jag fick barnen. Den kan jag berätta
om i telefon. Men utan den hade jag ej kunnat röra mig. Viktig sak! GÅ UT I LUFTEN även om det regnar.
Må så bra puss till er alla.
Vill nämna att 'din man' var snyggt klippt.
Han är också mkt söt,snäll,snygg,stilig och sexig.
kram Gmm/ Eva

Svar: hahahahahaha alltså mormor dina kommentarer!!kände du dig lite träffad när jag sa pensionär? ;)
Jenniethefrog

2013-06-14 @ 11:38:14
Postat av: Monica-Mamma till Alfred

Åh, gud så gött! :) Alfred har också slagit till och sovit en hel natt nån gång då och då! Det är underbart när det väl händer! Kramar!!

2013-06-15 @ 12:38:03
URL: http://mookpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0