Mini tripp till Smögen :)

Nu har vi äntligen bokat in smögen från 3-5 juli, vår första lilla familje semester. Vi åker så vi är där samtidigt som värnamofolket.
Har ju varit där 3 år irad innan med alla galningar där då vi hyrt hus och festat ihjäl oss en hel vecka. Men nu blir de inget sånt för min del detta året. Jag, Mandas och lilla Leonard hittade ett fint rum (hotell) mitt på smögenbryggan!!! Vi hade letat och letat så lääänge efter nåt fint men endå hyffsat billigt men hittade inget bra som passade oss.. men sen från ingenstans kommer vi till en sida med hus/rum man kunde hyra på smögenbryggan och för en hyffsat billig peng. Jag dog. Kommer bli så himla mysigt och kul att komma iväg med lilla familjen men samtidgt hänga lite med mina bästa vänner borta i Smögen :) Jag verkligen älskar Smögen, finns typ ingen mysigare och finare plats!
Kommer kännas lite konstigt att man inte kommer shaka loss på Hamnen 4 detta året, blir istället mysiga kvällar med min mysiga familj. Haha, får väl hålla koll på mina kompisar genom fönsret, har en bild framför mig hur jag ser Johan komma och gå för sig själv på bryggan och vara sådär halvt borta och förvirrad som bara han kan, haha.
Och HOPPAS självklart på fint väder !
 
Hahah, två filmer från 2011 när vi va där.
 Älskar när Johan härmar Rose i Titanic...haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0