Min helg (:

Haft en mys helg. I fredags kom mamma och lillebror till Jönköping. Så då gick jag och Leo med dom på a6 och Ikea :) hittade mig ett par vita shorts på h&m för endast 99:- , kap!! 
sen på kvällen blev de tacos och film med mina killar. Vi kollade på Ego som jag tyckte va jätte bra till en början men mot slutet blev den lite fjantig faktiskt ;)
 
Lördagen spenderade vi i Eksjö! Först hos mandas familj sen åkte vi hem till Emmy där vi käkade pizza, va ute på en kvälls promenix med barnvagnen och sen blev de massa tjöt :)
idag ville jag gå på marknaden ( trodde sista dagen va idag) men när vi åker in till stan så började de plocka undan alla karuseller och stånd... Typiskt lixom, jag som va så jäkla sugen på marknadsgodis. Men vi gick istället och satte oss på vårt favvo fik och käkade och fikade gott, duger ju de också ;)
sen att de har varit super fint väder i helgen är ju inte fy skam de heller!! 
 
           Idag blir denna sötfisen 6 veckor ❤
                         
                          Mina fina killar ❤

Kommentarer
Postat av: Monica-Mamma till Alfred

Åh, sötnosen!!

2013-06-02 @ 17:57:23
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Eva Gunnarsson

Vilken härlig sötnos.
Jag kommer och pussar snart.
Kram Gmm/ Eva

2013-06-04 @ 01:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0