Midsommar

Måndag och jag är segare än någonsin! 
Midsommar är över ännu en gång. Detta året firades de hemma hos oss. Kändes enklast med tanke på Leo. Josef, Pillan, Emelie och Tom kom hit. vi gjorde god midsommarmat och jag och  Pillan va ute och plockade blommor till våra midsommarkransar, med tanke på att vi inte hade någon ståltråd så lyckades vi få till dom ganska bra, haha. sen åt vi jordgubbar, spelade kubb, senare på kvällen grillade vi.... Kvällen avslutades med att slå ihjäl alla tusen flugor som tagit sig in i huset och Mandas fylletatuerade Tom.
En väldigt fin och kul midsommar!
Leonard va sååååå snäll hela dagen,helt sjukt, han bara sov och sov, herregud så fin och snäll pojk vi fått, inte jobbig de minsta! :)  Så fin midsommar vi fick baraför han va världens snällaste.
 
Lördagen spenderade vi i soffan med massa gottis och film, mys!
igår åkte vi hem till Hånger och hälsade på familjen och hann även ta en promenad tillsammans med johan också :)
Super mysig helg!
 
Nu ska min prutt få sig ett litet bad och sen blir de grillning här hemma, ja man tröttnar då aldrig på grillat ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Så midsommar fina ni va! Å du är alltid så fin i håret! Åh jordgubbar och svensk grillning å såg jag inte också prinskorvar! YUMMY. :)
Nu använder vi GRATIS wifi på ett bibliotek i Geraldton. (Hurra! Första GRATIS wifi på EVIGHETER!)
Vi är inte SÅ långt ifrån Perth nu. 480 km eller så. Troligtvis där inom 2 dagar om vi inte gör fler stop.
Ha det så skönt i sommar Svergie och pussa plutten från mej! Ta hand om er. KRAM

2013-06-25 @ 11:04:42
Postat av: Malin - Collins mamma

Ja, jag tyckte också att jag såg rätt fräsch ut för typ två veckor sedan. Men som du säger, så fort man äter massa skit och på konstiga tider så pluffar magen upp sig så att man ser fasen preggo ut igen ;P Man vill ju enbart se preggo ut om man är det. Haha!

Du är också fin, ska du veta!

Och jag är svag för godsakerna på kvällarna, det är det som är den värsta fällan!;P

2013-06-26 @ 14:59:56
URL: http://malinsu.blogg.se
Postat av: Eva Gunnarsson

Vackra midsommar-tjejer och killar, särskilt den lille killen, fniss.
Han är såå goe när han skratta min lille älskling,
ja Leonard förstås.
Vi hörs, kram kram7 eva

2013-06-26 @ 17:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0