Kvällsbabbel ....

Godkväll sitter här i soffan och är uttråkad till max, lillen somnade precis så fråga är om man ska krypa ner i sängen nu och sova som värsta pensionären!?
 
Idag va jag och plutten över hos Roy och Becka och chillade, han va en redig pratglad gris idag, han är så go min lille pojk. Världens snällaste bäbis har vi nog fått ;) mediumet hade rätt när hon sa att vi skulle få en pojk på nästan 4 kg och väldigt lugn. Minns att jag tänkte att 4 kg kommer han aldrig väga, nu hittar hon bara på nåt. Pratade med min barnmoska och hon sa också att de absolut inte är någon 4 kg bäbis. Så de behövde jag inte oroa mig för. Men se, ut kom en pojk på 3985g, nästan 4kg som hon hade sagt och väldigt lugn och snäll. Lite läskigt de där faktiskt :) jag vill också kunna se såna saker, hur coolt ?
 
Ne tyvärr blir inte kvällen roligare, finns inget kul på tv heller så nu dra jag till sängen! 
 
Godnatt!!
 

Kommentarer
Postat av: Malin- Collins mamma

Så jäkla söt han är!! :) Vart är bodyn ifrån? :D

Svar: taack! bodyn är ifrån Ullared hihi =)
Jenniethefrog

2013-06-14 @ 07:55:20
URL: http://malinsu.blogg.se
Postat av: Hanna o Texas ❥

men söööt :)

2013-06-18 @ 12:36:15
URL: http://mammahjartat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0