Därför jag hatar att beställa....

Åh så vaknar man upp av ett piss mejl från modekungen där de står att mina skor jag beställt inte skickats pga nåt strul!! Sånt här kan verkligen förstöra hela min dag, jag som tänkt ha skorna nu till helgen, blir pisst off och vill skriva värsta hat mejlet till dom och seriöst klappa till någon. Väntat 10 dagar på dessa skor och så får man nu detta mejl. Så oseriöst så jag spyr. Ja det är bara ett par jävla skor tänker ni, men jag bli galen endå, sån är jag. Och de värsta är att de inte ens finns ett nummer att ringa till dom, går endast mejla.... Och alla vet ju hur länge man kan vänta på att få svar på mejl. Nä jag kokar fan! 
För att inte låta allt för bitter så fick jag dock ett fint mess inatt där de stod att Metthe fått en liten pojk. Åh så glade man bli, har varit så exalterad så de känts som att de va jag som skulle föda igen haha. Stort grattis ialf :)
 
igår va mormor och morfar här. De följde med oss till BVC och nu är plutten 59 cm och väger 4800g, ja jisses vad han växer min skrutt. Efter de blev de käk på 95an och sen åkte vi runt och tittade på kyrkor, snart dags för dop för lilleman så måste ju börja ta tag i detta nu!
 

Kommentarer
Postat av: Eva Gunnarsson

Ha ha ja jisses Jennie, du och dina skor. Jag vet
hur viktigt skor är för dig, du är hel-knäpp galen
sko-älskare, *fniss* Jag fattar att din värld gick
under nu. jag ser dig framför mig, ha ha ha . . . .
På fredag åker vi bort hela dagen, till Blekinge och en bloggare, ska hämta min drejade uggla.
Puss kram till mina härliga ungar.
:)) Eva

2013-06-07 @ 00:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0