snart säger vi hejdå till denna blogg!

Nyss kommit hem från Bvc. Jisses vad han växer plutten.
För 1 månad sedan vägde han 5200 och var 61 cm lång. Nu vägde han 6200 och var 64 cm lång. STORA killen.
Han vaccinerades även idag, han skulle egenligen har gjort de nästa vecka men de hann med det idag så då gjorde vi de nu istället. Herregud så han skrek, 2 sprutor i låren. Usch, tyckte så synd om honom. Men han var så duktig. Han blev lugn efter ett litet tag när han fick tusen pussar av mig :) Hoppas febern håller sig borta nu bara.
 
I Måndags var mormor och morfar här och då drog vi till Hjo. Promenerade vid hamnen och kollade in "city" haha. Åt mat och sen fikade vi på ett jätte fint ställe längst vattnet.
Igår var mamma och mina bröder över här, åt lunch inne i Habo sen satte vi oss nere vid Domsands strand. Fikade lite och doppade fötterna i de svin kalla vattnet. Men gud va fint de va där! helt klart att jag kommer åka dit fler gånger.
 
Sen är de även tänkt att jag ska byta blogg snart.  Kommer ta tid innan allt är fixat. Skulle egentligen behöva sitta hela helgen med det men hela helgen är redan planerad. Men så småningom så kommer jag inte blogga på blogg.se längre. Men få återkomma om de senare. Men just nu känner jag inte att jag vill blogga så mkt.. för då blir de mer arbete när man ska flytta över alla inlägg osv.. ( ja, för ALLA inlägg måste över till den nya).  Därför kommer de bli lite sämre uppdatering här.
Kommer ta tid som sagt men kommer bli kul att börja på "nytt" :)
 
Bilder från Hjo
 
Bilder från Igår!
 

Kommentarer
Postat av: Eva Gunnarsson

Vilken tur du inte lägger av helt, för jag gillar läsa din blogg eller se bilder, helst på Leonard,
dig o Cristian m.m.
men var du tvungen att sätta dit mig på jätte-bilder
Sen skriver du ju helst hysteriskt ibland, ha ha.
Jo t.ex. 'GALEN' på flugor, vi trodde det var
invasion, men de var endast fåtal.
Ja du är för rolig och man får ju skratta,
det behövs ett riktigt gott skratt varje dag.
Här hos oss 'dö-flabbar' jag ofta.

Vi hade verkligen en mysig dag tillsammans.
Puss kram/ Eva

2013-07-18 @ 11:13:39
Postat av: sandra

oj spännande med ny blogg, nu blir man nyfiken ;)

2013-07-18 @ 12:36:41
URL: http://sandraand.blogg.se/
Postat av: Tina

Fina bilder! Ser mysigt ut. Så du ska byta blog. Spännande. Vad är det för ny blog sajt du ska ha istället? Jag har också tänkt på att byta blogg. Ibland fungerar Travelpod väldigt dåligt, varje bild tar hundra år att ladda upp och så måste man ge ett namn på alla jäkla bilder så de kan sparas. Tidskrävande. Och på någotvis så lägger man upp mer bilder än vad man kanske behöver på samma saker, bara för att man kan. Jag hade tänkt be Vendela om hjälp och jag tänkte redan på det när jag var i Ubud att det vore mycket bättre att ha en 'vanlig' blogg för att göra det enklare för mig. Är blogg.se bra? Eller är det skit? Kram

2013-07-19 @ 06:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0