GALEN

Skriver i stundens hetta...har haft VÄRSTA morgonen och inte pga av Leo utan pga av äckliga fula flugor!!! Helt seriöst jag kokar och är skiiiiit irriterad. De väckte ju stackars Leo och mig när vi låg och sov. Sätter sig fan i ansiktet på oss, hur vidrigt? hade fyra flugor i sovrummet, de kan vara vart de vill men självklart ska de cirkulera precis vid våra huvuden och sen sätta sig i vårt face. Är rädd också att de ska flyga in i Leos mun när han sover ( hihi han sover med öppen mun ). Jag borde ju vara van vid flugor eftersom jag är uppvuxen på landet, men Habo flugorna är fan värre än Värnamo flugorna!!! De satt två flugor och parade sig i Leos ansikte, inte okej och jag har sämsta morgonhumöret och nu är min dag förstörd för att jag och lillen inte fick sova klart... FÖRBANNADE jävla flugor. vill bara flytta in till stan igen, där hade vi typ 2 flugor på hela sommaren. Nu sitter vi i vardagsrummet och jag ska se om Leo vill göra ett nytt försök med att somna, då ska jag passa på att döda alla äckliga flugor i detta hus... Vill inte se och höra dom mer, jag bli knäpp ... På riktigt. 
 
Bjussar på 3 bilder,
I torsdags träffade jag isabell, Angelika och Metthe och deras gobitar. Pratade om bäbisar, åt jordgubbar och gick en promenix med barnvagnarna :) super trääävligt!
 
I lördags när de va strålande sol åkte vi till axamosjön där resten av typ hela Sverige befann sig.
Solade och jag tog mig mitt första dopp. Josef och pillan kom och gjorde oss sällskap också :) på kvällen va Roy och Becka här och vi kollade på den nya motorsågsmassaken :)

Kommentarer
Postat av: mor

Här finns fler flugor om du vill ha!!! Jag blir också galen....../Mor

2013-07-15 @ 10:51:08
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Tina

Haha, tänker på när vi befann oss i Uluru i Australien och alla, små och ettriga, flugor som flög omkring från att solen gick upp till att den gick ned. Om man inte stängde bildörren var det inte 4 men 40 stycken flugor där inne inom 1 minut. Inte ens solglasögon kunde hålla dem borta från ögonen! Så tillsist köpte jag ett flugnät, speciellt för flugor, INTE för myggor, och krängde på hyvvet för att i alla fall bli av med dem i ansiktet. Att de kröp runt på benen när man försökte stå still och ta ett fint kort var inte så enkelt heller. Paul gnällde inte lika mycket av dem som mig. Han lät dem spatsera runt i hans ansikte som de ville. 'Det är bara skönt', typ, sa han. Det får mig att tänka på de stackars barnen i Afrika som man ofta ser på reklamfilmer på tv, flugor som kryper runt i ansiktet på dem. Vilket de får leva med för resten av livet. Hujedamej!
Kram på er. Må flugorna brinna i helvetet.

2013-07-15 @ 16:32:08
Postat av: Sanna

Hahahahahah. Stackarn Leo som får agera sängmadrass åt flugornas lustar ;)

2013-07-15 @ 20:52:53
Postat av: Eva Gunnarsson

En eller fyra flugor gör ingen sommar, ha ha ha.
Men idag hade vi en trevlig dag, tyckte jag.
Leonard är ett riktigt charmtroll.
Kram/ Eva

2013-07-15 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0