21 juli

Sitter ute och pressar lite i solen. Helvete vad varmt disär idag. Närmare 30c i solen, underbart... Bara poolen som fattas ;)
 
i helgen har de vart full rulle. I fredags när mandas kom hem ifrån jobbet drog vi till Smålanastenar och hälsade på mormor och morfar + Lill kusinen som va på besök. Grillade och hade de gött! 
Igår var vi i Eksjö hela dagen. käkade middag hos mandas familj och på kvällen var vi ute och åt kinamat tillsammans med Emmy och Affe :) sen blev de glass i stora lass på campingen! 
 
idag blir vår skrutt 3 månader. Gud va tiden går snabbt. Helt sjukt att vi haft honom i bara 3 månader känns som han funnits här hela tiden. Älskar ihjäl mig på denna pojk <3
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis lillplutten! Eller han är ju snart en storplutt som han växer. Kram Kram

2013-07-22 @ 03:16:16
Postat av: Anonym

G-mormors hjärtegull är helt underbar.
Även jag får en stor klump i magen av kärlek när han tittar på mig (oss) men ögon 'blå eller bruna'
de ändrar färg tycker jag mig ha sett.
Dessa ögon som ser på sin mamma med kärlek.
Ge honom tusen pussar från oss.
Morfar bara pratar om honom, vill snart gärna
vara barnvakt.
Om du ändå hade bott några meter från mig
som ni gjorde, då pussade jag ihjäl dig.
Minns du det ?! *fniss*

Mormor/ Eva

2013-07-22 @ 14:10:47
Postat av: Malin - Colllins mamma

Svar: Jadu, dessa jobbiga faser ;P Man får helt enkelt stå ut. Det är ju helt underbart ändå! Men sömn är viktigt!! Jag måste bli bättre på att vila på dagarna :P

2013-07-31 @ 19:03:01
URL: http://malinsu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0