Ny fin jacka!

Va på stan idag för att hitta födelsedagspresenter till mina småbröder som fyller år snart.
Men hittade ingenting och jag orkar inte gå i affärer mer typ, blir helt svettig och jag bara känner hur blodsockret åker ner till noll och blir helt yr. Måste nog bli bättre på att ta mina järntabletter ;) om de nu ha med det att göra.
I vilketfall så hittade jag en för tidig fördelesedagspresent till mig själv istället.
Men nu är de slut med massa grejjer till mig själv. Nu ska jag prioritera viktiga grejjer till bebben istället.
Barnvagn, skötbord, babygym, sängkläder + massa små grejjer som blöjor, apotektsprylar, hygienartiklar, speldosa  mm står på listan till bäbis. I februari tänkte vi satsa på att försöka bli klar med det mesta.
 
Här är fina jenas jackan jag kom hem med idag!
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Snyggt ! men kan vara farligt för en katt som vill sitta på din axel, de där nitarna ser vassa ut.
Komihåg vad jag nämnt att Ullared har mkt bebis "saker" som blir mer än halva priset billigare
Puss kram trevlig helg.
Har varit där idag hos Nordins.

2013-01-05 @ 18:15:40
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: Barnmodebloggen - En blogg om barnmode och mammaliv

Vilken mysig blogg du har! Kommer absolut att kika in igen :)
Hoppas att allt bra med dig idag?
Kram

2013-01-15 @ 17:49:48
URL: http://barnmodebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0