Lite gnällig

Usch, jag har haft en redig skit vecka sen vi kom hem från Sthlm. Började med att jag kom på att jag glömt mina älsklings byxor på hotellet i Sthlm. Jag blev så irriterad. Det är dom enda byxorna som typ passar mig nu när jag är gravid och jag trodde aldrig mer jag skulle få se dom. Men efter massa stimm med personalen där borta så hittade dom mina byxor och är nu äntligen påväg hem till mig =), sen inte nog med detta så sover jag hur dåligt som helst på nätterna... sängen är stenhård vilket resultera i att jag får ont i ryggen sen så under natten så har bebben disco i magen också och de gör ju att man inte dirket kan sova heller ( fast det är mest mysigt). Sen börja arbetsförmedlingen krångal med mina pengar.. ja alltså jag bli GALEN!
Ja, helt enkelt massa små saker ha gjort denna veckan till skit. Men nu ha jag släppt allt och idag bokade jag faktiskt tid för hårförlägning!!!!!! Jag är så taggad. 30 januari så får jag äntligen långt och tjock hår :)
Jag är lite orolig dock för hur de kommer bli sen när jag fött barn, sägs ju att man tappar mycket hår då. Men jag ha pratat med massa folk som fött barn och som haft löshår och tydligen ska de inte vara några problem. Givetvis olika för alla och med min vanliga otur så tappar jag säker allt mitt hår....
Men hoppas de bli bra ialf :)
 
Ikväll är de fredagmys med pojken min. Vilket innbär god mat och Tre kronor ( är på femte säsongen nu)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saker glömmer du alltid och överallt. Inget att göra nåt.
Arbetsförmedlingen strular alltid och med alla. Inget att göra nåt.
Bäbisar som har disco hela nätterna kan man inte göra nåt åt heller. Det går över när du är 60.
Men sängen fixar du lätt med en till madrass! Köp en mjuk och lite tjockare och lägg ovanpå den du har. Mycket bra. /Kram på dej gumman

2013-01-04 @ 16:30:16
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunnarsson

Du behöver inte vänta till du blir 60, då finns det andra roliga krämpor.
Det gäller att ha en bra madrass nu när varje dag blir "värre", alltså med att du blir tjokare blir det svårt att vända sig om m.m.
Du är inte den första som har det så här *fniss*
Kram sötnos

2013-01-04 @ 19:34:30
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0