Hej 2013

Så va de nytt år.
Har erat nyår varit bra? mitt va jätte bra. Började med i Söndags då kom Emmy hit och sov över sen på Måndags morgon drog vi alla + josef och Pillan till Sthlm.
Bodde på Clarion hotell, åt på god grekisk resturang sen åkte vi till Skansen och kollade när Peter Jöback och Carola sjöng sen vid 12 slaget skålade vi och kollade ut över hela Sthlm på alla fina fyverkerier. Himla mysigt =)
Mindre mysig va när vi skulle gå in till stan sen, jag fick så jävla ont i mina fötter + att jag va sjukt kissenödig. Måste ha sett ut som jag skitit på mig när vi gick där. Väl på hotellrummet när jag tog av mig skorna så va fötterna helt blodiga och hur svullna som helst, såg ut som någon hade pumpat upp mina fötter!
Men bortsett från de så va nyår jätte bra och jätte mysigt =) och det bästa va att få krypa ner i en skön hotell säng och vakna upp icke bakis och sen äta god hotell frukost ;)
 
När vi kom hem sen så invigde jag de nya året med att färga mitt hår i mahogny :)
Här kommer lite bilder från nyåret i Sthlm !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser ut som ni hade lika blåsigt o kallt som vi hade men annars har ju allt varit bra här med. Nytt år att se fram emot. /Mor

2013-01-02 @ 14:00:09
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Mamma

Det ser ut som ni hade lika blåsigt o kallt som vi hade men annars har ju allt varit bra här med. Nytt år att se fram emot. /Mor

2013-01-02 @ 14:00:09
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunnarsson

Klänningen var snygg och du likaså.
Men nu börjar figuren ändra sig ser jag
Din man blev oxå fin, blev det inga ringar bytta ???
Ktam/ Eva

2013-01-03 @ 01:58:25
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0