Ge mig sol och LA

Jag har gått i ide. De är alldeles för kallt för mig för att gå ut. Man tappar typ andan av kylan, brr.
Har krypit ner i soffan med täcke och kollar på massa bra program på tv:n.
Tittade på The Hills för någon dag sen, och åh vad jag läääääääängtar tillbaka till LA. Det är ju ännu roligare att kolla på The Hills nu när man känner igen sig. Jag blir helt extas varje gång man få se när de festar på de hotellet vi bodde på. Alltså hade dom dykt upp där när vi va där så hade jag ju dött, på riktigt. ( är dock 98% säker att jag såg Brody Jenner i en bil, ååååååååååh så extas jag vatt)
 
LA är det bästa stället jag vatt på. Varmt och fanns massa kul att göra, vi missade att se/göra hälften av alla grejjer där. När vår plutt ha blivit lite större, så ska vi åka dit igen. Då blir de Malibu, kan ni fatta att vi missade åka dit?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Man tycker nog alltid att man missar en massa. Njut av det ni gjorde istället=))) så tar ni resten när Leo kan följa med.
Själv ligger jag supersjuk med feber o drömmer om pengar. /Mor

2013-01-21 @ 19:22:30
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunnarsson

Drömm tillbaka men nu blir det "Lelle" för hela slanten. Glöm ej vilka hemska solutslag du fick.
Var glad du inte fick R-bildningar av den
Kram, det var jag som skicka hälsning till
födelsedags-barnet.
Eva

2013-01-21 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0