Efterlängtade fredag

Så va de fredag, dagarna går så sjukt snabbt. Även fast jag inte ens jobbar eller nåt nu så rullar dagarna på snabbt som fan.
Jag vill bara att denna kyla och äckliga snön ska försvinna nu. Vill ut och röra på mig/hitta på grejjer. Men tycker de är förjävligt att gå ut i denna kyla så stannar hellre inne. De är knappt att man vill ta sig från dörren fram till bilen.
Blir en liten ensamvarg i dessa vintertider. Men ska nog endå försöka ta mig ut sen en stund ialf, se hur länge jag klarar mig innan jag fryser ihjäl.
Sen känner jag mig dåsig också, väntar på att jag ska bli sjuk men de bryter lixom aldrig ut.
Min kära pojkvän är också dåsig. Han har ont i magen, ont i huvudet, sover dåligt, blir torr i munnen efter natten, är hungrig hela tiden, har ont i benen, ja helt enkelt allt de som jag har, har han också. Tror han är lite sympati gravid...  till och med för någon vecka sen så klagade han på att de värkte i hans bröstvårta!!!
snart kommer han väl känna sparkar i sin mage också. Haha alltså han är för söt min kille =)
 
v.27+5

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så fin.
Om ni får samma sjuka som jag blir det inte roligt. Jag är fortfarande dålig o är sjukskriven hela nästa vecka oxå. Värsta flunsan ever.
Kul att han har ont i tutten=). /Mor

2013-01-26 @ 10:23:29
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunnarsson

Ja det är bra att mannen oxå får känna på hur det är
Men han slipper själva förlossningen.
Denna Januari tid är jobbig, kall o tråkig men man
gör det bästa av situationen ändå.
Man måste "pallra" sig upp, annars blir man liggande som en dö sill i en konservburk. Det kan ju inte vara för kul, eller ? !
Så på med alla kläder ut i friska luften, det behöver även "Lelle".
Det positiva med kylan är inga mygg och knott.
Puss kram må fint/GMM Eva

2013-01-26 @ 12:33:59
Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-01-27 @ 17:13:04
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Tina

Sa fin du ar med din mage, och DITT HAR!.. gahhh...sa perfekt! och har sitter jag i ett varmt och matosande hostel i wellington efter ha campat under 3 dagar UTAN DUSCH. kande mig som smor nar vi checkade in har tidigare idag. jag svar att man kunde anvant fettet fran haret till att steka bacon eller nat. och mina ben ar fulla med stora bla gamla sandflug bett, som fortfarande kliar ibland.

atminstande kan du ha det skont i sommar nar bebben ar ute. ta hand om dig och halsa mandas. kram tina och paul (jag skriver pa en dator pa hostelet darfor inga prickar om det ar jobbigt att lasa...)

2013-01-30 @ 07:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0