Lite smått och gott

Fredaaaaag, och idag ska jag till frissan igen. Hon satte inte dit alla slingor sist jag va där för hon ville att jag skulle känna efter hur de kändes och vad jag ville de skulle "fyllas" ut med fler slingor. Så idag ska hon sätta i dom sista slingorna och så ska hon kolla så dom andra slingorna fortfarande sitter okej. Sen blir de en runda på A6, jag är helt exalterad för när vi köpte den första barnvagnen vi hittade på blocket så fann jag ett presentkort på H&m i korgen. De är säkert noll spänn på de men tänk om de skulle va typ 1000 kr på de istället? vem skulle inte bli lycklig då? haha. Så jag ska springa till H&m och be dom kolla hur mkt pengar de är på de. Och förhoppnigsvis så blir de en rehjäl shoppingtur där inne ;) (men den turen ha ju inte jag)
Sen ska vi storhandla. Det bara ekar i vårt kylskåp och frys just nu!
Och imorgon kommer familjen hit och då ska vi ut och käka gott :)
 
Nu ska jag upp och göra mig iordning! Ha en fin fredag!
 
Någon av dessa jackor ska jag köpa till lillen. Blir fint till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp snart har du allt till "knodden", förstår
att du,ni längtar nu. Jag oxå !
Glöm ej ge Maria mobilen.
Trevlig helg med familjen
Kram/ Eva

2013-02-23 @ 13:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0