24 år

Alltså, sorry för den ur kassa uppdateringen!
Sen senaste uppdateringen så har jag bla vatt på A6 och kollat in ett bröllop ( varför man nu vill gifta sig inne på ett köpcentrum är för mig en jävla gåta) men de var väl ganska så fint endå. Sen så har de ju vatt alla hjärtansdag.. folk babblar om " att man ska ju visa kärlek året om och inte bara på alla hjärtans dag". Jag förstår vad folk menar. Men jag har alltid gillat alla hjärtans dag jätte mycket ( även när jag va singel..man har ju fina vänner eller familj man kan vara med).Även fast man ska visa kärlek året runt så tänker man ( eller ialf jag) extra mkt på att inte tjaffsa och visa varann dubbelt så mycket kärlek den dagen. Folk ska alltid hitta saker att klaga på, de märker man om inte annat på facebook, som jag börja tröttna på nåt sjukt Jag hade ialf en jätte mysig kväll med min pojk =)
Sen i Lördags fyllde jag år, 24 fucking år. Åldersnojjan börja komma. Fick mys frukost på sängen och senare under dagen kom mormor och morfar hit och firade mig. Efter de hade åkt så gick jag och Mandas på a6, jag hade fått diverse olika presentkort av honom ( som jag ville ha). Så fick med mig 2 tröjor hem, nu ska jag spara presentkorten tills ungen är ute så ska jag shoppa massa fina kläder sen när magen är borta =)
På kvällen va de tänkt att vi skulle ätit kinamat men vi vart inte så sugan på det så de blev istället massa god plockmat här hemma till filmen Breaking down ( 2). Alltså va? haha. Jag måste vara den enda som inte tycker den är bra. Tyckte den mest va underhållande och fick mig nåt garv ibland när deras huvuden flög åt alla håll. I en scen såg man ju till och med att de va en docka när huvudet lossnade. Nene, jag måste lära mig att jag helt enkelt inte gillar filmer som är övernaturliga.. så tramsigt. Första och andra filmen är dock bra... men i de andra filmerna går de ju bara utför..
Igår åkte vi ner till Skåne, Landskrona tidigt på morgonen. Var minnesstund för Mandas farfar som gick bort för 1 år sedan. Var en fin minnesstund och de va trevligt att bla träffa alla hans 1000 kusiner igen :)
Gabbi följde med oss hem sen på kvällen och då åt vi kinamat och kollade film. Sen deckade jag som en sten i sängen!!

Bröllop på A6!

Alla hjärtans dag!


Min födesedag!
 
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Vad skönt att denna helgen gick bra Jennie.
Att vägarna var okej var ju det viktigaste, när man åker så långt. Att bara sitta i en bil blir oxå jobbigt eller hur? men du somnar väl som vanligt
*fniss*, för det gjorde jag ner till skåne.
Jag jobbar alla dar denna veckan, så det blir att gå upp kl 6 alla dar, usch ! jag morgontrött.
Att gifta sig på ett köpecentrum !? vilken URDÅLIG
fantasi, det sämsta tänkbara !!!
Kram ha en bra vecka.
GGM /Eva

2013-02-17 @ 23:05:34
Postat av: Mamma

Åldersnoja? Inte redan?????
Vi ses. Kram /Mor

2013-02-18 @ 06:53:26
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: tina

Ser mysigt ut!Haha du kommer skratta nar du far se bilder fran min alla hjartans dag.. nar de val kommer upp pa bloggen. 24 ar ingenting. basta aldern. 28 ar varre. :)
kram pa dej, tina och paul.
p.s jisses va magen vaxer! det kanns fortfarande sa overkligt att se dig pa bilderna!

2013-02-20 @ 10:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0