Första veckan...

Leonards första vecka har varit hektisk! i tisdags va vi tillbaka på bb då de skulle kolla min amning bla. på kvällen va Roy och becks över och hälsade på lilla Leo. Becka som kommer bli Leos  gudmor  :)
i onsdags va min familj här och hälsade på och Leo fick träffa sin mormor och morfar + sina 3 morbröder :)
Torsdagen va vi på bb igen, där gjorde de olika tester på honom, samt fick han sin första spruta :( men allt såg kanon fint ut !
i fredags va min mormor och morfar här, Leonards gammelmormor och gammelmorfar alltså :) hihi.
I Lördags var Mandas familj på besök och då fick han äntligen träffa sin farmor, farfar och faster Gabbi :) sen på kvällen fick vi besök av söta Emmy och Affe och ännu senare på kvällen fick han besök av Pillan och Josef :) och han ha varit så snäll vår kille när han haft alla dessa besök, inte varit de minsta jobbig, som vi va bra oroliga för att han skulle vara ;) 
igår va vi bara hemma och vilade upp oss och jag känner mig äntligen återställd i kroppen efter förlossningen!
Idag va barnmorskan hemma hos oss, mätte och vägde plutten och pratade om tusen grejer :) nu har vi intagit soff-läge igen!
Leo tackar även så mycket för alla fina presenter han fått, här blir han minsann bortskämd :)
 
så söt som gör tusen grimaser när han sover! Mitt lilla hjärta <3

Kommentarer
Postat av: eva gunarsson

Vilken vecka för er ! Att ni orkade !
Men vi alla var så enormt nyfikna på grabben.
Jag tittar varje dag på honom, gulliga snutte-plutten
Puss kram och trevlig Valborgsmässsoafton.
GMM/ Eva

2013-04-29 @ 22:24:54
Postat av: Tina

Åh vilken liten snutteflis. Jag befinner mig i Melbourne just nu, i Pauls vans Shane's hus (som han delar med ett gang andra Irländare) och vi kommer troligtvis va här i några dagar. Vi kommer dock sova i vår van, men vi får använda allting i huset.
Vi kanske kunde skypa nån dag? Nu när vi kan låna deras internet. Vi befinner oss 9 timmar fore er, tror jag, 9 eller 8 timmar i alla fall. Bara säg till, skicka ett sms eller skicka ett meddelande på FB eller nåt och vi kan se om nån tid passer.

Kram Tina o Paul

2013-05-02 @ 11:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0