Ganska så meningslöst inlägg

Herregud de här med bloggandet är inte min starka sida längre. Vet inte längre vad jag ska skriva.. för känns som om det är om samma saker jag skriver jämt.
Men nu äntligen börjar de hända lite kul, dock lite hemlligt än så lite till får ni stå ut ;)
 
Men annars så kan jag ju nämna lite ( en av tusen grejjer som hänt på sistone)
Kan ju börja med att nämna att alla visstidsanställda på kongsberg nu har fått gå över till timmanställning ( jippi... not) istället för att de lät oss gå så fick vi istället timmanställing men de innebar ju endå att man fick gå till arbetsförmedlingen igår och sitta där hela dagen, puh, dock va ju hälften av kongsberg där så man hade ju ialf sällskap så tiden gick lite snabbare =) men inte direkt lägligt. Få hoppas de går upp igen så vi slipper gå på timmar.
Annars då? jo, vi ha vatt i Ullared och strosat runt, hängt en helg i Eksjö hos Mupp och Affe och ätit god mat, Mandas söta farmor har varit nere i Jkpg och hälsat på oss,  sen har vi vatt hemma och firat mamma, vatt över hos Roy och Becka där Mandas har tatuerat för fullt, sen har någon jävel backat in i min bil så den har fått sig en ordentligt smäll... fast ja,de gjorde inte så mkt... lite extra pengar i fickan skadar ju inte, haha, sen igår va vi ett härligt gäng som va på " En italienare och en grek" och käkade god mat och ikväll är vi bjuda på mat hemma hos Roy och Becks =)  Annars så har jag bara jooooooobbat.
Men ja de är lite vad som hänt dom senaste typ 2 månaderna!
Ska försöka bli bättre på att uppdatera, men man får ju lite bloggtorka ibland!
 
Nu blir de frukost här hemma =)
och just de ja, våran dator brann upp så nu har jag gått och köpt mig min första egna dator, liten och rosa är den=)
 
Ha en fin Lördag på er!
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Hej kära Jennif jag längtar efter dig, när kan jag få en kram från dig. Nu var det länge sedan vi sågs

Hur kan en dator brinna upp? kan sånt hända, hemskt
Har du tid ring annars
Pusskram/ Eva

2012-09-27 @ 16:05:24
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0