v13

Då har man släppt den " stora" bomben.
I fredags hade vi vårt första ultraljud, va lite nervös innan och visste knappt om de var en unge i magen  eftersom min mage i princip ser likadan ut som innan jag blev gravid. Det är bara på kvällarna den är lite uppblåst. Men efter ultraljudet blev jag lungt. Fick ju se våran lilla knodd där på skärmen, där den låg och sög på tumme =)
Hur coolt som helst att få se de lilla knytet, allt blev mycket verkligare =)
 
Idag går jag in i v13 och om 1 mån har vi vårt andra ultraljud och förhoppningsvis kan vi få reda på könet då. Självklart spelar de ingen roll för oss va de blir för nåt, men vi är ju så jäkla nyfikna så vi kommer nog aldrig kunna vänta till förlossningen, haha.
Förlossningen är ialf beräknad den 21 April. Tror de kommer gå riktigt snabbt fram till dess.
Tycker redan tiden har gått skit snabbt. Jag fick reda på att jag va gravid i v4 ( den 13 Aug) och är redan i v13. Så antar att tiden som är kvar kommer gå snabbt också =)
Min graviditet hittills har vatt hyffsat bra, bara mått lite illa på morgonen. Det värsta har nog varit tröttheten, skulle kunnat sova fram till förlossningen fast de va mer de första veckorna jag kände så. Nu har de avtagit lite, som tur är.
                                                                       Vår lilla knodd!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Guud vad spännande Jennie, jag håller hårt i tummarna att allt ska gå bra för dig/er! :)

2012-10-15 @ 10:20:52
URL: http://sannalindgren.blogspot.se
Postat av: eva gunnarsson

Den sista tiden blir nog mer mödosammare, magen
betydligt större.När jag hade Maria i magen syntes
det absolut inget föränn i typ 7 mån. Jag bara önskade att få större mage, stog framför spegeln
och putade med magen, nu gör jag likadant fast
tvärtom. Men kul ska det bli, längtar efter en bebis
Att min älskade Jennif ska få en knodd ä fantastiskt
Puss kram/ Eva

2012-10-15 @ 18:45:50
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: mamma

Ajabaja inte kika!!! Ska ni verkligen kolla??? /Mor

2012-10-16 @ 07:08:05
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0