snart bär de av...

Så var de måndag igen och nu går jag in i v15, shit är nästan i fjärde månaden! Satans vad snabbt de går.
 
Helgen ialf har vatt trevlig. Fredagen hade jag bara mys med min älskling.
På lördagen kom mormor och morfar hit. Åkte och visade dom huset och lite sånt. Sen blev de en vända på A6 och de va fan värre än Ullared där. och givetvis så tappar vi bort mormor och morfar där inne och såklart har de inga telefoner. Så där sprang vi runt som yra höns och letade efter varann hur länge som helst. Usch inget mer A6 på en Lördag + löning. Fick dock en fin vin-röd klänning av mormor. Pefrfekt för magen att växa i den och blir jätte fin att ha på julafton =)
På kvällen blev de pizza käk och film mys hemma hos Josef och Pillan.
och igår träffade jag bästaste Annöö som va nere i Jkpg. Satt i stan och fikade ute i solen ( skit varmt) och catchade up. Mycket som hänt sen vi sågs sist ;)
 
Och idag blir de flyttpacka igeeeeeeeeeen. Förhoppningsvis så är vi ute ur denna lägenhet innan Torsdag.
Väntar bara på att hyresvärden ska ringa och säga att vi kan komma och hämta nycklarna :)
 
Jag och bästaste Annöö på peace and love 09!
 
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Hjälp vad är det för bild tänkte jag, visar hon pattarna ofentligt, titta noga, hi hi . . . .
men det är ju bara hennes armbågar som ser ut som tuttar *fniss* de har ni inte lagt märke till ??
Trevligt att se erat hus, det blir perfekt
Kram Mormor Eva

2012-10-29 @ 15:48:32
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: jennie

HAHAHAHAHAHAHAHA alltså mormor....

2012-10-29 @ 15:52:59
Postat av: Mamma

*hahahaha* morsans kommentar!!!! /Mor

2012-10-29 @ 18:16:54
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0