Mys Torsdag

Dagen kan ju inte börja bättre när man få frukost på sängen av bästa killen, så söt är han, och sen sätter på ett avsnitt av Skilda Världar. Vi fick den sista säsogen áv Skida Världar i Tisdags och sen dess har vi typ suttit bänkade framför de hela tiden. De är så bra men samtidigt så jävla dåligt och pinsamt program, haha. Men man kan ju inte låta bli att titta ;)
Igår ialf va jag på möte med arbetsförmedlingen sen var jag uppe hos if metall och lämnade in mina arbetsgivarintyg, så nu har jag väl nästan allt under kontroll. Känns bra, några stress moment mindre.
 
Nehe, nu blir de duschen sen iväg och införskaffa sig fler flyttkartonger.
 
Goe frukost :)

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Jasså han har börjat skämma bort dig, bra så ska de vara, det gör min bästa gubbe oxå.
Jag ska ta med gardinerna.
Vi vill helst komma på lördag hoppas de är okej.
Kramiz

2012-10-25 @ 17:37:14
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: jennie

Ja kom ni på Lördag, de blir bra :)

2012-10-25 @ 17:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0