Vi kan vi

Jag och Becka är nog ganska bäst. Vi har planerat en överraskningsmiddag till våra söta pojkar i några dagar nu. Och vi har lurat dom hela tiden att de handlar om julklapps- snack. och igår hade jag och Becka sagt till dom att vi skulle julshoppa presenter till dom och att vi sen skulle behöva huset för att slå in paketen och att de absolut inte fick vara hemma då. Så Roy och Mandas åkte till Eksjö över dagen. Så fort de hade åkt så åkte jag och Becka och handlade och sen hem hit och började laga maten + städa huset ;)
Vi höll på med maten från kl 12 till kl 6 på kvällen. De va jätte kul men vi va helt döda efteråt.
 
Innan killarna kom hem hade vi släckt ner i hela huset och bara tänt massa ljus. De blev minst sagt förvånade när de kom innanför dörren.De hade inte anat någonting, de hade hela tiden trott vi fixade med julklapparna :)
Efter maten blev de film mys i soffan ( matkoma)
 
Jag och Beckis fixar med maten!
 
Förätten ( Bröd med smält mozarella+ parmaskina)
Varmrätten ( hemmagjord plankstek )
 
Efterätten ( kladdkaka med smält daimchoklad över + lite krossad polka)

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Mums där blev man verkligen sugen.
Så kul att göra lite hemligheter, som blir så bra.
Du behöver oxå lite annat än bara sova, hi hi hi.
Nää skoj,men kul med kompis "greja".
Kram/ Eva

2012-11-28 @ 14:58:31
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: Mamma

Men gu´ vad gott med plankstek. Lyxigare än min mat=))). Och jag är bajssjuk just nu. Hoppas jag blir bra till fredag. Vi kommer framåt eftermiddagen till er. /Mor

2012-11-28 @ 16:55:18
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0