Våran lille Leonard!

Åh nu är jag lättad IGEN, UL idag gick jätte bra. Allt såg ut som de skulle. Ryggraden, hjärtat ,hjärnan, njurarna.. ja allt såg ut precis som de skulle. Den låg med ena armen bakom huvudet och vilade och gäspade, haha. En redig liten latis. Händer nog inte så mkt kul i magen :)
Sen fick vi även reda på könet (som vi hade sagt att vi ville) och de va en liten kille!!! ( som jag nästan visste) men gud vilken sjuk känsla.
När hon sa: Nu ser man här vad de är för nåt, här ser ni något som sticker upp lite..  det är en liten pojke.
Alltså åh, den lyckan som spred sig i kroppen när hon sa de går inte förklara!
Självklart kan man ju inte vara 100% säker, kan ju kankse komma ut en tjej endå?!. Men på henne lät de som om hon kunde sin grej och hon såg tydligt en liten snopp :)
Dirket efter så drog jag och Mandas iväg och köpte en liten bäbis skjorta som jag spanat in. Sen hem till Roy och Becka och sen drog vi till babyshopen och kollade på barnvagnar, sängar och alltihop. Men få ju dröja lite innan man köper de, men skadar ju inte att titta :)
 
Ikväll blir de mys med gott käk och x-factor med Roy, Becka och lille Leonard här hemma!
Detta kom vi hem med! ( lite för stort för en nyfödd.. men sen så )
 
Har en bild av att vår lilla kille kommer vara lik Mandas som barn, och hur sjukt söt skulle inte den bli?
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Ja vilken lycka, så bra att veta.
Ja morfar Rolf fick en tår i ögat.
Kram till er från oss/ Eva

2012-11-23 @ 21:54:41
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: Tina

Gud va kul! Så spännande att ni redan fått veta. Stor kram till er båda. / Tina

2012-11-23 @ 22:39:48
Postat av: Mamma

Ja just så ser jag gossen framför mej. Det kändes som jag redan hade blivit mormor igår. Jag gick runt o var så glad o ville /Mor

2012-11-24 @ 09:17:30
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0