v18 + 3

Helt sjukt vad veckorna går snabbt. Jag har knappt hunnit reagera på att vi redan är i November och snart är det julafton!!! Jag brukar alltid vara klar med mina julklappar senast i typ Oktober. Men nu är jag inte ens klar med hälften så jag känner mig så jävla stressad. Men på Torsdag kommer mamma upp till Jkpg så då ska vi julshoppa lite, hoppas jag hittar de jag ska ha nu =)
och på fredag har vi UL. Nu är jag lika nervös igen som när vi gjorde Kub testet. Hoppas verkligen allt står rätt till med lillen där inne, man har ju ingenaning om vad som för sig går där inne. Men jag håller tummarna att allt ska se lika bra ut som första gången vi va där. och förhoppningsvis om de går vägen så får vi reda på könet också =)
Säger de igen, de spelar ingen roll om det är en pojk eller flicka. Vi blir glada för vilket som givetvis. Men vi båda är allt för nyfikna av oss så kan man se könet så vill vi göra de :) Jag tror de är en liten Leonard i magen och Mandas tror en Ofelia.
 
Har fortfarande inte tagit några kort på huset, ni känner ju mig och jag vill att ALLT ska va iordning först. Men lite tjuvtitt på hur sovrummet blev kan ni få!
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Även mormor Eva tror på Ofelia
eller en Ofelius fniss.
De blev ju bra, modernt o fint o gammeldags.
Pussssssssssssssssssssss

2012-11-21 @ 00:42:38
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: Anci

Tror som gammelmormor och pappa att det är en liten Ofelia.
Lycka till på UL!!!
Kram Anci

2012-11-21 @ 06:34:46
URL: http://mittlivsomanci.blogspot.se/
Postat av: Mamma

Neeeeej inte tjuvkika....

2012-11-21 @ 11:06:32
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0