En ofelia eller Leonard?

Det här med barn namn är så svårt tycker jag. Vi har valt ut namn som vi är 100% säkra på. Men endå kan man ju inte låta bli att gå runt och komma på flera. Tjejnamn är jätte lätt. Där skulle jag minst kunna skriva upp 10 namn jag vill ha, värre med killnamn, tycker inte alls de finns fina killnamn. Inget som faller oss i smaken ialf.
Men de namnen vi har är ialf:
 
Tjejnamn: Ofelia
Pojknamn: Leonard
 
Vi är helt säkra på båda dom namnen men man måste ju även ha några reservenamn ifall de inte skulle se ut som tex en Ofelia.
Fler tjejnamn vi har är : Lilja, Fiona, Mandy...
och pojknamn: Antony och Elton. ev Charie, jag gillar även Cesar men de gör ingen annan haha.
Men blir de som vi tänkt oss så blir de " Ofelia Maria Mandas Cnattingius" ( Maria från min mamma)
och kille blir de " Leonard Elias Mandas Cnattingus ( Elias från Christians pappa)
 
Åh herregud va jag är taggad på att veta vad som rör sig där inne i magen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hm, jag vet ju att det blir en pojk men det hade varit kul om han kunde heta Leonard Maria Elias....

2012-11-02 @ 15:23:00
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Mamma Wild ❤

Det går fortare än du tror, snart har du också mage :}

2012-11-02 @ 15:32:10
URL: http://mammawild.blogg.se
Postat av: Sanna

Jättefina namn! Men stavar man inte det Ophelia? Eller Ofelia kanske är en svensk version? Haha, hur som helst är det fint! ÅH hade velat se dig runt jul så man fick klappa på magen, annars kommer jag inte träffa dig förräns ungen är utploppad, hur konstigt känns inte det? ;) Lycka tee!

2012-11-02 @ 17:13:41
Postat av: jennie

sanna: Jag har bara sett stavningen Ofelia, så de blir ofelia, haha :)
Ja, de hade vatt super kul att ses då, vi få höras när du är hemma så hinner vi kanske ses :D Hoppas du ha de toppen där borta!

2012-11-02 @ 19:18:03
Postat av: Anonym

Gammelmormors lilla Ofelia blir oxå bra.
Har ni börjat att flytta ännu
Kram

2012-11-03 @ 15:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0