Myshelg i Götet!

Precis hemkommen från fina Göteborg!
Har haft en jätte mysig helg med min plutt. Bodde på hotell Radisson mitt i Götet.
Vi har badat i poolen/ jacuzzi som fanns på hotellet, ätit god mat och gått på stan och shoppat =)
och igår när vi gick omkring på hotellet så träffar vi på en kille som vi firade nyår med i Egypten. haha, vad är oddsen? att man är i Götet precis samtidgt, bor på samma hotell och är där exakt samma helg? Lite kul minsann tycker jag =)
Ialf en jätte lyckad helg. Va skönt att komma ifrån Jönnet lite!

hahah, kan inte låta bli och tycka att denna bilden är så rolig.Mandas ser så glad ut över den lilla kötbiten.
Kolla noga på denna maten den va god men SUKT dyr. 650:- för 2 pers. och få va de denna lilla köttbit + lite pommes man fick. Dyraste maten jag någonsin ätit tror jag.






( vet inte varför jag alltid lyckas se ut som en köttbulle på alla bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0