Göööötäbörg

Fan så gött väder de är nu! Ska nog gå ut och lägga mig och sola en stund, måste ju passa på för i helgen ska de ju bli kasst väder igen.och påtal om helgen, Jag och Mandas dra till Göteborg imorgon och bor på hotell hela helgen. Fick de av mamma i julkalpp :) Hade ju hoppats att de skulle bli fint väder så man kunde ta en sväng till Liseberg. Men få se hur de blir med de. Kommer bli mysigt att komma iväg ialf. Vi firar ju 1 år på Måndag så de är därför vi firar till de lite nu i helgen =)

I Tisdags när jag va ledig från jobbet så köpte jag och Mandas med oss fika och drog på en liten roadtrip. haha, slutade med att vi hamnade i en liten håla påväg mot Motala. Fanns ett litet klosterruin där som vi stannade och tittade på, satte oss även där och tog vår fika =) myspys!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så trevligt!!! Och du, jag tror det blir sol i göteborg.

Mor

2012-05-03 @ 17:20:29
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0