Som jag ha längtat

Fan vilken stressig dag. Är så mkt att fixa inför resan så man vet typ inte vart man ska börja. Men nu är nog allt klart endå, hoppas jag!
Imorgon blir de att gå upp tidigt för att åka till Köpenhamn, sen hoppar vi på flyget och efter 9 tim så mellan landar vi i Chicago och sen hoppar vi på nästa flyg som vi åker med i 6 tim och sen är vi framme i Los Angeles. Rolig dag va? jag som blir rastlös efter typ 30 min..
Men kommer bli så jävla gött när vi är framme. Är sjukt taggad på sol, bad, god mat ( flöt mat), deras nattliv där borta och massa shopping =)



Kommentarer
Postat av: gabbiiiiiii

åh, ha det skitbra, och ös mycket!

2012-05-14 @ 20:23:43
Postat av: eva gunnarsson

Kära Jennif o Cristian, en riktig skön kul trevlig

resa önskar vi er, var försiktiga

Många pussar kramar från oss/ Eva

2012-05-14 @ 23:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0