så blev de vinter igen

Sitter här hemma och ha piss tråkigt. Mandas har åkt ner till Skåne idag, skulle egentligen följt med dit men jag mådde dåligt igår så blev att jag stannade hemma idag istället. BLÖ!

Igår kom ialf Mupp hit till Jkpg, som jag saknat henne. Blev såklart lite shopping och sånt där kul =)
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen leta reda på min kamera laddare. Varför försvinner den jämt? kan inte begripa hur saker bara försvinner spårlöst!
Jag och Mandas har kläder som är helt borta, fattar inte vad de kan ha tagit vägen. Jag blir helt tokig på sånt.
Söker:
Sweet t-shirt
Ramones t-shirt
Grå stickad tröja med luva
Ett svart/vitt randigt linne med några artister på
Rosa linne

Nehe, vafan nu ska jag ta tag i mitt liv.
Saknar redan solen...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nämen va kul att era kläder försvinner....fortfarande. Nu kan du ju inte skylla på mej iallafall=)))). /Mor

2012-04-01 @ 09:32:49
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.com/
Postat av: eva gunnarsson

Ett förslag är att titta under alla andra kläder

som hänger på hög över hängstället, eller är det katterna som dragit runt dem och byggt bo, ha ha...

Nähä! det var inte alls kul tyckte du, men jag,hi hi

idag åker vi ingenstans, måste vila, lång jobb vecka

kram ha det gott, må väl

2012-04-01 @ 11:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0