Nu är jag här igen..

Fan va jag har blivit dålig på att uppdatera. Men vet inte vad jag ska skriva om längre!
Det enda jag gör är att jobba typ, har dessutom fått förlängt i 3 månader till. Men nu är jag rätt less på jobbet. När mitt kontrakt går ut 1 Juni så tänker jag inte fylla i mer papper med förlägning. Orkar inte vara kvar, vill hitta nåt annat jobb. Så när mitt kontrakt går ut 1 Juni tänker jag inte börja leta nytt jobb förens typ Aug, alltid gött med lång sommar ;)

Well, imorgon går jag mot ljusare tider. Vilket inebär att jag ska till frissan första gången på typ 10 år och ljusa upp mitt hår. Tänkte bli mörkt blond. Sen när jag hittat exakta färgen jag vill ha så blir de löshår på de :)
Så säg Hej då till mitt mörka hår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej då mörka hår :)

bild fortast möjligt efter frissan :) kul att följa utvecklingen av håret jö ;) pysss

2012-03-12 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0