Hurt jennie

Vet inte vad som flög i mig här om dagen. Men jag fick ett litet ryck på att börja träna. Har ALDRIG tränat i hela mitt liv mer än när jag gick på dans + typ gymnastiken i skolan. Men whatever.. drog ialf och köpte mig träningskläder.
Har använt dom 1 gång när jag va ute och gick, haha. Men man måste ju börja någonstans.. när jag väl fått upp kondisen lite så får jag väl ta och lära mig springa igen. Man får ialf mer motivation när man ha träningskläder på sig. Hoppas bara inte kläderna kommer ligga och rutta i garderoben. Finns ju en ganska stor risk för de.
 
Nädå, så fort de blir lite finare väder ska jag ut och bli hurtig.
Kolla noga nu för de lär vara första och sista gången ni ser mig i träningskläder :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Man kan väl träna med vanliga gamla kläder. Dom där kommer definitivt att ruttna i din garderob=))).

2012-06-30 @ 09:19:53
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: jennie

ja men man får ju mer motivation till att gå ut och träna i dom kläderna än tex fula slitna gammla kläder. Just därför jag köpte dom :)

2012-06-30 @ 10:49:26
Postat av: eva gunnarsson

Jaha de var väl bra, men det är inte kläderna som gör träningen, vadå första o sista, har du redan gett upp. Och ruttna vadå, blir de svettiga skölj upp med eller häng ut dem på vädring. Vad är det för
klädhög bakom dig på bilden, häng in dem oxå.
Du har för många klädtrasor att ta på, himmel hjälp
Lilla kära Jennie du är omöjlig.
Puss kram / Eva

2012-07-02 @ 16:19:46
Postat av: eva gunnarsson

Heja Jennif friskt humör det är det som träning ger Lycka till / Eva

2012-07-02 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0