sol vind och vatten

Härliga sol som ville visa sig i några dagar och nu kom regnet igen. .. USCH.
Har haft mysiga dagar vid axamosjön tillsammans med Roy och Becka. Har äntligen tagit första dopp i Sverige på typ 5 år, har tillochmed vatt i vattnet flera ggr nu =) i Torsdags tog vi våra gummibåtar och paddlade ut i sjön, haha. Kul att glida runt där ute!
Igår låg vi och solade vid vätterstranden sen på kvällen åkte vi till Hånger och grillade med min familj. Sen följde lillbrossan Julle med oss till Jkpg och sov här tills idag. Eftersom de va dåligt väder idag så åkte vi istället och badade på rosenlundsbadet =) sen blev de pizza innan julle åkte hem igen.
Så haft mkt bra dagar med bara massa sol och bad, hade dock vatt ännu bättre om de kunde vara så minst 1 vecka till tills jag börja jobba... men men what to do.
Nu blir de mys här hemma i ovädret med min älskling!
 
kan vara världens skabbigaste bild på mig men Mandas är så söt så jag bjussar på den.
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Vad kul att få umgås med dina syskon o familj.
Vi får vara tacksamma att det varit kanon väder en vecka, min sem. började bra.
Vi var igår på Bolmendagen massa aktiviteter runt
sjön, blev en lyckad dag utan regn o åska, det blev åskskurar kl 1600, typ när allt slutade.
Men vi slapp åskan här, värre i Göteborg
Ha de gott kram/ Eva

2012-07-29 @ 11:54:02
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0