Öland/Hånger

I Tisdags bestämde jag och Mandas oss för att åka ner till Öland där min familj var ( på semester alltså). Vi åkte till Ölandsdjurpark. Kollade på djuren, de roligaste är babianerna, haha fulare djur går ju inte hitta.Sen blev de lite karusell åkning och spel på hjul =) På ett spel så vann jag en gosedjursorm, glad som fan blev jag för hur ofta vinner jag egentligen? men glädjen försvann lika snabbt när jag hittar en konstig fläck på ormen. När jag kollar nära så ser jag hur de kryper massa små små äckliga konstiga djur på den, gissa vad de va? SPINDELÄGG!!!!!!!
Fick panik och aldrig varit typ så äcklad någonsin, kändes som de kröp på hela mig sen. Fyfan, sämsta vinsten någonsin!
Well... efter vi gått där innne i flera timmar blev de sen en sväng till stugan där de blev käk och minigolf. Sen hem sent på kvällen för att sova i Hånger ( jävla, spökhus..kl 00.00 så ringer vår telfon i mitt rum 1 singnal och sen slutar det och sen igen 1 signal.. hur kan den bara ringa i mitt rum men inte i resten av hela huset? LÄSKIGT!)
Idag blev de fika med Mandas på pelli sen mötte jag upp Emmöö och så satt vi på pelli och snackade sen mötte vi upp Sanna och då förflyttade vi våra rövar och satte oss och fikade på cafe 18 :) Mycket fika och mycket prat, gillas!
 
 
Vår söta lilla svanslösa kisse som mamma har köpt =)
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Lilla Jennif, givetvis skulle du säga till om vinsten,att en NY vinst istället.De kunde få behålla
den !nerlusade" ormen. Jag tor jag skrattade ihjäl
mig, vilken otur i turen ha ha....
Ha de gott puss/ Eva

2012-07-12 @ 06:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0