och så snöar det igen...

Usch, detta suger. Min mage har inte blivit helt 100 sen Egypten än. Alltså när fan ska de släppa? och nu har jag gått och fått ont i bihålorna också. Så nu är jag typ sjuk igen. Har knappt varit uppe ur sängen idag. Känns som jag varit sjuk jämt nu dom senaste 3 måndaderna.

Har ju dock inte varit jätte duktig med min uppdatering här, men det har inte hänt så mycket faktiskt. Har bara jobbat och jobbat, varit sjuk, hängt lite med Annie och Hille, varit hemma och firat mina bröder som fyllt år, Mandas familj va här också och hälsade på förra helgen, och ja, nu har jag ju blivit uppsagd så nu kommer jag ha ännu mindre att göra på dagarna, suck.
Ska gå med BA till Arbetsförmedlingen på måndag ialf så vi kan känna oss lite duktiga. Känner jag oss rätt så kommer de sluta med att vi sätter oss på donken istället och snackar, vi har pratat lite om att kanske starta något eget. Få se hur de blir med den saken ;)

well, trevlig Lördag på er! Själv kommer jag bara ligger såhär..

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Hej Jennie trist att jobbet slut men ut och fajtas igen,att sova är väl gott men man får ligg sår och skoskav om det blir förlänge.Passa på att vår städa lägenheten då är du i rörelse och stelna ej till. Tillfälle att göra hembesök hos oss.Puss kram mormor

2012-01-22 @ 16:19:14
Postat av: jennie

hahaha mormor, har du hittat hit :) ja, jag ska ut och fajtas igen..behöver ingen vårstädning här för vi ha så rent här hela tiden haha ;)

2012-01-22 @ 18:10:51
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: eva gunnarsson

Nä fy Jennie ligger du där fortfarande och slöar upp och hoppa,gå ut i det fina vintervädret och andas in frisk luft.Katterna behöver leka i snön våran katt älskar att göra snöbollar.

2012-01-24 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0