Mitt nya intresse?

Trodde att jag hade klarat mig ifrån att bli sjuk från Egypten resan. Men icke, nu ligger jag här i sängen och orka inte göra ett dyft. Springer till toan var tionde min typ. Inte speciellt rockigt för röva.
Så tråkigt nu när man är långledig och allt, men få vara glad ialf att jag blev sjuk hemma i Sverige och inte nere i Egypten.
Hade tänkt träffa Ida och Tessan idag som kommer till Jkpg men jag kan inte lämna toan 1 m, haha. Hoppas de släpper lite tills imorgon så jag hinner träffa dom då.
Har ju ialf nu äntligen fått träffa min Annöö. Som jag saknat henne! blev lite käk på A6 för att prata ut om allting som hänt under halvåret, satt även lite här hemma och pratade och sen for vi till Hillöö och tjötade vidare där =)

Haha, jag och Mandas har suttit jätte länge för att försöka komma på en hobby till mig. Jag gör ju verkligen ingenting efter jobbet och jag har ju ingen hobby som alla andra normala människor. Vi har tänkt att jag skulle börja sticka, dansa, göra smycken, börja fota, baka mm.. men har inte varit sugen på något.
Men igår kom vi på de, haha. Vi åkte och köpte en keyboard! Så håll i hatten, nu ska här spelas!
Håller på att lära mig apolegize, de negativa är att jag är så otålig. Vill kunna allt på en gång. Men snart ska den minsann sitta!
Nu har jag något att göra också när jag är sjuk ;)
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0