Hej våren!

Fy vad härligt med vår väder. Man blir ju helt sprattig i kroppen. Älskar när solen lyser in genom fönstret på morgonen, känns vekligen som sommar då =)

Sitter här hemma och kollar resor till New york och Los Angeles. Jag och min man hade tänkt dra dit i mitten av Maj. Vi börjar med 1 vecka i Los Angeles och sen flyger vi vidare till New York och är där 1 vecka.
Shit, jag är as pepp på att dra dit. Men de tar sin lilla tid att boka detta, är typ tusen grejjer man ska boka. Men det blir nog bra. Men vill bara boka allt nu så man har något att börja längta till! =)

I fredags drog vi ner till Skåne till Landskrona för begravning.
Det var för Mandas farfar som har gått bort. Var en jätte fin begravning!
 
En bild från i fredags på mig, älskling, Becka och Roy



Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Hej Jennie ! Ja, våren älskar nog alla.

Vad spännande att få resa till de städerna.



Jasså du har gift dig, utan att jag fått vara

med som tärna, fniss :)



Puss kram må väl

2012-02-26 @ 16:30:35
URL: http://evas-kvarnaro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0