Till Lillen

Förra veckan kunde vi inte hålla oss. Då åkte vi faktiskt och köpte lite bäbiskläder, sen har vi även köpt en spjälsäng. Tycker nog endå inte att de är förtidigt att köpa de. Finns ju ganska mycket som man ska köpa på sig innan bebben är här och dom som känner mig vet att jag hatar att vara ute i sista sekund. Tänker mig lixom om ungen skulle få för sig att komma i Mars? då är de ju ganska bra om man ha köpt klart vissa grejjer :)
 
Kläderna är från H&m. Älskar deras barnkläder dom har =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det är ju bättre att du köper för jag är usel på att shoppa. Fast jag har sett världens gulligaste kläder på ett annat ställe som gossen ska få sen när han är född. Just nu gör jag en nalle som han ska ha när han är på bb. /Mor

2012-12-17 @ 19:28:39
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunnarsson

Tänk på att Ullared har en bebis avd, där de har en massa saker, för mer än halva priset än ute.
Det ska man inte rata.
Tänk vad kul att få köpa bebiskläder till 1:a barnet
Ska du inte sticka eller virka 1:a bebisplagget
(från BB) *fniss*. Det gjorde jag, oj vad duktigt!
Söta plagg,PussKram

2012-12-18 @ 12:18:51
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: Hanna W ❥ BF 2013

typiskt, den där sailor-tröjan fanns inte på H&M vi var på förra helgen :/

2012-12-20 @ 16:57:24
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0