Hej December

1:a advent idag och de firades med goe frukost och världens tråkigaste julskyltning. Var typ 10 stånd som stod uppe och fanns inget kul att köpa + att de va svinkallt, så de va inget kul alls att gå där!
Men annars ha helgen vatt toppen, i fredags va mamma förbi här en stund och igår va Mandas familj här och hälsade på och på kvällen var Josef och Pillan här. Spelade lite spel och käkade kinamat,hehe ovanligt va? tror jag skulle kunna leva på kinamat fram tills Bf. Nog för att jag älskar kinamat i vanligafall men nu när jag är gravid så finns de inget stopp på mig när de gäller den maten ;) 
 
Våran goe frukost!
 

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Vi gick in på "second hand" i sm-stenar, där fanns mycke fint att köpa billigt. Sen bjöd de på kaffe o hembakat,saffrans-bullar och tre sorters kakor.
Allt bakat på smör, supergott.
Akta dig med att äta för starka kryddor tänk på
Lelle, hantål ej det.Sen kan han bli en kines,hi hi
Kram/ Eva

2012-12-02 @ 19:54:04
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0