hår snack

Nu var de väl längesen jag snackade om hår här på bloggen?  förr handlade varenda inlägg om mitt hår och vilken hårfärg jag ville ha, haha.
Men nu blir de snack om hår igen. Har ju varit blond i nästan ett år nu. Trodde max jag skulle palla va de i någon månad men när jag hade slängt ut massa pengar på att gå till frissan för att bli blond så kände jag att jag fan få vara blond ett bra tag.
Efter nyår blir de ialf förändning. Nu vill jag bli rödhårig igen eller typ mahogny, lite brun/rött typ. Och denna gången blir de till att sätta i löshår, är fruktansvärt trött på mitt tunna, stripiga och livlösa hår.
Är skit taggad på en ny förändning  =) Just nu ser jag ut som liket själv med min bleka hy och mitt blonda hår. Är i princip genomskinlig.
 
Nåt sånt här är de tänkt att mitt hår ska se ut :)
( alltså hur fiiiiiiiiint är inte hennes hår?! döööör)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja jag vill oxå ha sånt hår men.... /Mor

2012-12-20 @ 18:04:18
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunnarsson

Håret är väl det enda hon kan skryta med.
Nej Jennie ! du ska absolut inte greja med ditt hår nu när du är gravid, du vet väl att mycket beror på hormon-rubbningar nu för dig. Ändra inget just nu.
Du kan förstöra håret ännu mer, det är därför du känner det är livlöst o tunt.
Varför rött? är det inför julen fniss.
Vad är viktigare för dig nu ? !
Att vara gravid är ingen dans på rosor heller kan kännas som dans på taggar längre fram, ta de lugnt.
Vi ses lördag kom i tid.
Pusskram

2012-12-21 @ 00:33:08
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: jennie

men herrgud mormor.. vilket tjat!
Ska jag se ut som en häxa fram till april? jag ha pratat med barnmoskan och de är absolut inget farligt med att färga osv.. alla gör ju de?
Ja, vi ses på lör =)

2012-12-21 @ 01:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0