Brrrr

Har haft mormor och morfar på besök idag. De lämnade av en julbock till oss som står och lyser så fint på vår altan nu =)
Sen var vi nere i snökaoset och kollade in Habos små mysiga butiker. Var inte så tattigt och tråkigt som jag hade tänkt mig, bara fruktansvärt kallt. Att de aldrig slutar snöa? kommer ju bli inlåsta här snart om de inte slutar.
Nu ska jag sätta mig med en lussebulle och kura ner mig under täcket och titta på Sunes jul!
 
Btw, Här om dagen fick jag denna fina fina klänning av Mandas ( som jag så gärna velat ha). De va menigen att de skulle blivit en julklapp men han kan ju aldrig hålla sig så jag fick den nu istället. Så gullig är han.
Har julbord med jobbet på fredag så kanske blir att man ha den då? om inte annat blir den perfekt på nyårsafton  :)

Kommentarer
Postat av: eva gunnarsson

Det var en trevlig snabb tur idag oxå, men vi får väl mera tid när sol o värme kommer. Habo samhälle
är jätte mysigt, ska besöka er fler gånger, med längre shopping.
Jag håller med att det var svinkallt, tyvärr blir det mer snö och kallt, vinter har bara börjat.
Vättern kyler ju mycket extra oxå brrrrrrrrrrrrrrrr
Bocken fick en bra plats, ingen i Habo har en sådan fin julbock, i såfall bönderna på andra sidan fniss

Klänningen är super fin, passar dig bra.

Puss kram från oss/ Eva

2012-12-05 @ 19:52:05
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0