bildbomb- Smögen

Har varit fullt upp de här dagarna efter jul. Har stimmat på mellandagsrean,fyfan va mycket folk.. sen hittar man ju tyvärr aldrig de man vill köpa endå. Hittade lite bäbiskläder bara. På juldagen åkte vi dock till Media Market kl 8 på morgonen ( de va kö in.. aldrig sett så mkt folk där innan) och haffade oss en 51 tums platt tv till min familj som de ville ha för bara 3800:- , sen köpte vi även en systemkamera där för 1800:-, hur billigt?
 
Igår va vi hemma i Hånger och satte upp tvn till dom sen drog vi hem till min älsklings Johan och hälsade på och sen drog vi hem till Annöö och hälsade på, där även Daniel va =) Så kul att få träffa mina fiiiina vänner igen, blir ju allt för sällan. 
Kunde inte låta bli att väga mig när vi va hos Annie, och herregud jag har gått upp 5 kg sen jag vägde mig hos barnmoskan när jag va där i v.12. Trodde max 2 kg men ack så fel och mer kommer jag gå upp. Få bli långa promenader med bebben till sommaren sen ;)
 
Btw, satt idag på morgonen och kollade igenom Smögen bilderna från de 3 åren vi varit där. Åh gud va jag längtar tillbaka..detta året blir de ju inte Smögen för mig ( kanske att vi åker upp 1 dag och hälsar på).
De roliga är när jag berättade för Johan att jag va gravid så va vårt första samtalsämne " hur gör vi med Smögen nu då?", haha. i-landsproblem.
 
Bjussar på lite goa smögen bilder från våra 3 år =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt. /Mor

2012-12-30 @ 09:35:09
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunnarsson

Det är underbart kul att vara ung o galen, jag minns
Gott nytt år/ Eva

2012-12-31 @ 23:22:40
URL: http://evaskvarnaro.blogspot.se
Postat av: JOHAN

Fy jag älskar dig Jennie!

2013-01-13 @ 01:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0