sämst på rubriker!

Hej igen! har varit lite off här på bloggen nu ett tag men har haft endel för mig, i helgen så var vi bla i Eksjö och firade Becka i efterskott för hennes student. Hon tog ju sin student i Sthlm och då kunde vi tyvärr inte åka upp och fira henne där så hon hade en studentfest nu för sina släktingar i Eksjö. Var riktigt trevligt och kul =)
 
Sen i måndags började jag jobba igen, alltså fyfan va de sög. Trodde de skulle vara lite slappt på jobbet nu när alla kom tillbaka från semestern men icke... lika stressigt som vanligt. Måste snart ta tag i mitt liv och börja söka annat, får en stor klump i magen när jag tänker på att jag kanske kommer vara fast där hela livet. Så jäkla dumt när man blir bekväm.. men ett litet tag till sen så måste jag hitta någon annat.
I helgen vankas de bröllop. De är min söta jobbakompis Metthe som ska gifta sig. Åh kommer bli så kul, älskar bröllop!
 
Lite bilder från Beckas studentfest =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0