LA

ojojoj va pepp jag är på Usa nu. Speciellt LA. Vi har bokat ett så bra hotell. Hotell Roosevelt. De ligger vid typ hollywood skylten och i smeten av alltihop.
Kollade på tv serien " Lyckan i La " i Tisdags och då fick man se när tjejerna gick till det hotellet och firade nyår. Blev ännu mer pepp när jag såg att de va ett sånt populärt ställe. Kollade lite nu på intrnet och tydligen är de rätt många kändisar som brukar hänga där. Tex, Brody och hans tjej Avril och typ Audrina mfl... Alltså jag som är världens största The Hills fan kommer ju fan dö om jag ser Brody eller Audrina.
Men med min vanliga tur kommer jag väl inte se någon. Men fan va pepp jag är. Vill åka nu!!
Känns som det är de enda jag kommer skriva om tills vi åker, haha.

fast nä.... ska ju försöka skriva om något annat! som idag tex, så ska vi ha en hemmadag då vi målar påskägg, bakar och sånt mysigt =) Är dock så less på att vädret blev så kasst. Jag som ville grilla imorgon!!

Lite bilder utav hotellet =)

Kommentarer
Postat av: Tina

Låter ju kanon!

Många kända svenskar som bor i LA hänger också på Roosvelt! (Då jag har läst Jennie Hammars blogg har jag också sett en del roliga inlägg som hon skrivit om kändisar där och upppumpade Hollywood kärringar, och tjejer i högklackat i bikini och killar med skägg och hattar, du vet typiska LA stilen, spännande crowd!)

Roosvelt har också några av LA's bästa och nyaste innekrogar och klubbar! Inte dumt att ha runt hörnan eller hur?! Ett bra val ni har valt! Jag skulle också valt att bo på ett bättre ställe som Roosvelt! Jag menar, hur många gånger åker man till LA, slå på stort för fan! Kommer bli kul att följa dina äventyr over there! Kram

2012-04-06 @ 12:33:02
Postat av: Mamma

Du får inte glömma att ni först ska åka till metropolen Göteborg först, va. Den stan slår väl inget annat.

Morsan

2012-04-07 @ 09:43:46
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.com/
Postat av: eva gunnarsson

Ni får ta den stora plånboken med er, för där rullar

kosingen.

Har dina katter oxå fått måla ägg ?

Saknar dig min kära Jennie

Glad Påsk Kram till er båda/ Eva

2012-04-07 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0